יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

דצמבר – הטיפ החורפי שלי

זה רק כשעוזבים את האדמה שלנו, כדי לגור במקום אחר,
שקולטים כמה קשורים אנחנו באמת

(ציטוט שלי הפעם)

כמה נפלא לחזור הביתה, ל"חורף" הישראלי המקסים. חזרתי מאירלנד לפני כמה שבועות ואני חייבת להתוודות שבשבילי השמש מתעלה על היופי של שדות ירוקים …
מאחר ובחודשים האחרונים חייתי באקלים קר יותר – זה גרם לי להיות קצת יותר יצירתית במטבח.
זה לא שהשקעתי יותר שעות בבישול, כל מה שאני מכינה תמיד מ
אוד פשוט ומהיר, אבל בכל מה שקשור לסמודי הירוק שלי ולסלטים החיים הצבעוניים והמופלאים, הבנתי שהם לא הולכים יד ביד עם האקלים האירי, ונאלצתי להתפרע קצת, על מנת להשאירם בתזונה.

אז אם גם אתם אוהבים סלטים ועלים ירוקים,
הנה כמה רעיונות איך ניתן להכליל אותם בתזונה היומית גם בחורף ובזמנים יותר קרירים של השנה.

----------------------------------

חממו את הסלט
שימו מזון חם על הסלט.
הכינו את סלט הבסיס ושימו עליו את האוכל החם:

אם זה דגן מלא, קטניות, ירקות מאודים\מבושלים,
או מנות חמות אחרות, ישירות על הסלט.

הפכו את המרק לסרק (סלט + מרק)

שימו הרבה עלים ירוקים בתוך המרק, או אפילו שימו במרק את הסלט
כולו.

השתמשו בתבלינים מחממים
מזונות מסויימים ידועים כמחממים
. הוסיפו אותם לסלטים, מרקים,

שייקים ומנות אחרות : קינמון, כורכום, פלפל קאיין, כמון, ג'ינג'ר.

סמודיס \ שייקים
במזג אויר יותר קר, אני לא שמה קרח בגרין סמודי, ואם בקיץ אני מפוצצת את הסמודי בעלים ירוקים,
בחורף אני משתמש בקצת פחות.


----------------------------------

מגזין עדן טבע מרקט
כתבה מקסימה על הרומן שלי עם קקאו

עמוד אחד מתוך הכתבה בת אורך של כ5 עמודים
והפלא ופלא יש באותו גיליון כתבה גם על אירלנד :)




מאחלת לכולנו חודש דצמבר חמים וטעים
וחג חנוכה שמח







לוח מודעות

תשוקה ושמה שוקולד בריא!!
סדנת שוקולד משותפת עם טליה לוין ואביטל סבג
יום חמישי 29.12 בשעה 18.30 עד 21.30

אנחנו חוברות יחד רגע לפני כניסתה של שנת 2012
עם הרבה ידע והשראה על קקאו, מתכונים פשוטים ומצב רוח שוקולדי

איפה? מתחם לשינוי צהלה תל אביב


הקליקו לפרטים נוספים אודות הסדנא, המתכונים ועוד...

לפרטים והרשמה:
אביטל סבג 0544317255
או במייל

avitality@gmail.com


(צילום נועם עופרן)

---------------------------------






לפני קצת יותר ממחודש השקנו בדאבלין את שני המיקסים החדשים שלנו:
SuperFood Smoothie Mix

SuperFood Breakfast Topping

המוצרים עפים מהמדפים!!
הסמודי מיקס להיט!!

היכנסו לאתר לפרטים והזמנה

ניתן גם ליצור איתי קשר להזמנה ישירה
054-4670239


----------------------------------

מוצרי הקקאו שלי


הקליקו לרשימת חנויות שבהם ניתן לרכוש את המוצרים
(פולי קקאו ותמרים
מצופים שוקולד)

החודש יש 25% הנחה על מוצרי הקקאו שלי ברשת עדן מרקט

---------------------------------

ניקוי (צום מיצים) בהרי הכרמל
חמישי-שבת, ה-15-17 בדצמבר, 2011
קיבוץ בית אורן, לב יערות הכרמל. נופש באווירה כפרית

חברי: תמר, זהר ואביטל
מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב
של טבע, רוגע, ונוף לים

הקליקו לפרטים נוספים

---------------------------------

אני כרגע בארץ - אשמח להיפגש!
פגישת ייעוץ חינם – לחיים בריאים

רוצים להרגיש שמחים יותר, בריאים יותר, יותר אנרגטיים,
עם יותר השראה, יותר מסופקים ...?

רוצים לרזות בצורה בריאה ומאוזנת?
רוצים ללמוד איזו צורת אכילה עובדת הכי טוב עבורכם?

להתגבר על תשוקות
למתוקים? ועוד ...

אני מבטיחה: בלי מנטאליות של דיאטה, בלי אשמה, בלי ספירת קלוריות.
רק כייף והנאה.


אנא צרו קשר לקביעת פגישת היכרות – ללא תשלום וללא מחויבות

ונראה איך אני יכולה לעזור לך לחיות את החיים שמגיעים לך.


הקליקו ללקיחת הצעד הראשון


---------------------------------

בחברה בריאה
בקרוב התוכנית האינטרנטית...... ON LINE

אני ושותפתי עדי סוקול קצירי, הקמנו את "בחברה בריאה". מתוך אמונה שעובדים בריאים יותר, מרכיבים חברה בריאה יותר. חשבו על זה: אנחנו משקיעים כל כך הרבה זמן בבחירת בן הזוג,
מקום המגורים, מה נלבש ...
אבל למעשה את רוב שעות היממה
אנחנו מבלים בעבודה.
האם מקום העבודה שלכם בריא עבורכם? האם גם אתם רוצים שינוי בסביבת העבודה שלכם?

אנא צרו קשר
ונשמח לקבוע פגישה עם מנהלת הרווחה, או מי שצריך כי -
השמיים הם לא הגבול ...

הקליקו לפרטים נוספים

---------------------------------

לימודי לונג דיסטאנס
בביה"ס לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק
מבלי לעזוב את הבית

הקליקו לפרטים אודות ביה"ס

---------------------------------

אשמח לשמוע מכם

תודה שקראתם את הניוזלטר. אם יש לך המלצות, רעיונות, הערות, כל דבר שברצונכם לשתף, בבקשה הקלידו אותם בסוף הניוזלטר במקום שרשום 'תגובות'. כך שכולנו נוכל להיות מעורבים.

להעביר לחברים
תענוג עצום לעזור לאנשים הקרובים אלינו להפוך בריאים ושמחים יותר. בבקשה העבירו דף מידע זה הלאה לחברים, משפחה, עמיתים בעבודה, כל מי שעשוי למצוא בו עניין והשראה.

חישבו על עולמנו לפני שאתם מדפיסים ...

אין תגובות: