יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

Food Works אוגוסט


FOOD WORKS 


לפני כ5 שנים, כשסגרתי את עסק העוגות שלי, עזבתי את כל שאר הדברים שבהם עסקתי ונסעתי ללמוד תזונה במכון לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק - רבים חשבו שאני לא מציאותית וקצת משוגעת, אבל אני ידעתי בדיוק מה אני עושה. במשך כמה שנים טובות נמשכתי לאכילה בריאה ולחיים בריאים, וזה רק הלך והתגבר.
ידעתי שאני יכולה לעזור לאנשים לעשות שינויים בחייהם לקראת חיים שמחים ובריאים יותר.
ולמרבה המזל אני עוזרת.

בניוזלטר הזה אני נרגשת לשתף אתכם בכמה דברים נפלאים שעל הפרק:


הספר שלי: כוחו של מזון

במשך שלושת השנים האחרונות בסבלנות ובצעדים קטנים כתבתי את הספר:


כוחו
של מזון

מדריך מעשי
לחיים בריאים
ולהרזיה בריאה
צעד אחר צעד



אני מאוד מתרגשת, אנחנו בשלבים הסופיים של ההגהה והעיצוב.
בספר יש מלא מלא מלא הפתעות אז הישארו מעודכנים.
הספר ייצא בהוצאת פוקוס ספרים לקראת 2013.





---------------------------------


סופרלייף FOOD WORKS

כפי שרובכם כבר יודעים במשך השנתיים האחרונות, דירמיד, עכשיו בעלי, ואני עובדים באירלנד על עסק מזונות העל שלנו, סופרלייף. לאחרונה, בארי, אחיו הצטרף אלינו.

מוצרי סופרלייף:

הסופרפוד סמודי מיקס
ומיקס ארוחת הבוקר

הם הצלחה גדולה, משדרגים את התזונה והבריאות של רבים.

החדשות הן שלאחרונה, לאחר כמה שלבים וסבבים של ראיונות התקבלנו לתוכנית באירלנד
הנקראת

FOOD WORKS
שלוש סוכנויות איריות מצליחות:
Bord Bia, Enterprise Ireland and Teagasc
פועלות יחד
כדי למצוא ולטפח קבוצה חדשה של יזמים בתחום המזון.
אנו נקבל את סיוע ותמיכה מהטובים ביותר.
ב27 באוגוסט אנחנו מתחילים את התוכנית האינטנסיבית.

YES– יש לנו את מה שנדרש להיות עסק מזון מצליח ובעל ערכים !!

---------------------------------


חדש – חטיפי הסופרפודס שלנו
בחבילות אישיות של 50 גר'


אנחנו יוצאים עם 3 חטיפים חדשים ומדהימים
בחבילות אישיות של 50 גר':

חטיף חלבון, חטיף אנרגיה ומיני מיקס ארוחת הבוקר.
אפשר לאכול אותם בתנועה, לשים בתיק, לקחת לעבודה,
לנסיעות ....
האריזות זה עתה הודפסו, חם חם מהתנור,
ויהיו למכירה באתר בעוד כעשרה ימים.

---------------------------------


האם יש לכם את מה שנדרש בשביל להיות בריאים?
אני בטוחה שכן!
אבל דחיפה קטנה בכיוון הנכון ותמיכה רק עוזרים.

בדקו את תוכנית התזונה שלי
או הצטרפו אלי לסיור המודרך בחנות טבע ביום שני הקרוב.


מאחלת לכולנו עוד חודש קיץ נפלא








לוח מודעות

סיור מודרך בחנות טבע
תוהים מה מוכרים בחנויות טבע? ומה עושים עם כל הדברים הבריאים האלה? סיור אינפורמטיבי ומהנה שהופך את חנות הטבע לפלנטה הרבה יותר ידידותית:
איזה שמן בריא? למה בקבוק זכוכית? למה לאכול אגוזי ברזיל על בסיס יומי?
מה רע במלח שולחן? מה בריא באצות?
איך בוחרים ירקות? ... ועוד שפע טיפים לחיים בריאים.


הסיור הקרוב:
יום שני ה6 באוגוסט
בשעה 18:00-19:30
המנופים 5 טבע קסטל, א.ת הרצליה פיתוח

עלות: 40 שח (30 ש"ח בהרשמה מראש)
אנא צרו קשר להרשמה: 054-4670239


---------------------------------

תוכנית תזונה – לחיים בריאים


רוצים להרגיש שמחים יותר, בריאים יותר, יותר אנרגטיים,
עם יותר השראה, יותר מסופקים ...?
לרזות בצורה בריאה ומאוזנת?
ללמוד איזו צורת אכילה עובדת הכי טוב עבורכם?
להתגבר על תשוקות למתוקים? ועוד ...
אני מבטיחה: בלי מנטאליות של דיאטה, בלי אשמה,
בלי ספירת קלוריות
.
רק כייף והנאה.

אנא צרו קשר לקביעת פגישת היכרות – ללא תשלום וללא מחויבות,
ונראה איך אני יכולה לעזור לך לחיות את החיים שמגיעים לך.

הקליקו ללקיחת הצעד הראשון


---------------------------------


חודש נוסף של הנחות ענק על פולי הקקאו שלי

מבצע 1+1


החודש יש הנחות על פולי ושבבי קקאו
בירושלים: ברשת זמורה

וברשת טבע - כל

צרו קשר לרכישה ישירה

054-4670239
---------------------------------


אתר SUPERLIFE


החנות באתר החדש שלנו נפתחה, למי מכם שעוד לא ביקר עכשיו זה הזמן :)

בבקשה הקליקו


---------------------------------


ניקוי (צום) מיצים
חמישי-שבת, ה-11-13 באוקאטובר, 2012

נווה מדבר - מואה

חברי: תמר, זהר ואביטל
מזמינים אתכם לחוות וללמוד דרכים לניקוי הגוף במרחב
של טבע רוגע ונוף לים


הקליקו לפרטים נוספים 


---------------------------------

לימודי לונג דיסטאנס

במכון לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק

מבלי לעזוב את הבית


הקליקו לפרטים אודות ביה"ס

 
---------------------------------

אשמח לשמוע מכם

תודה שקראתם את הניוזלטר. אם יש לך המלצות, רעיונות, הערות, כל דבר שברצונכם לשתף, בבקשה הקלידו אותם בסוף הניוזלטר במקום שרשום 'תגובות'. כך שכולנו נוכל להיות מעורבים.

להעביר לחברים
תענוג עצום לעזור לאנשים הקרובים אלינו להפוך בריאים ושמחים יותר. בבקשה העבירו דף מידע זה הלאה לחברים, משפחה, עמיתים בעבודה, כל מי שעשוי למצוא בו עניין והשראה.

חישבו על עולמנו לפני שאתם מדפיסים ...

אין תגובות: